четвер, 27 березня 2014 р.

Модуль 9. Рефлексія


      Під час роботи над модулем зробила такі висновки про роль і місце диференційованого навчання:
  • учні повинні не лише виконувати самостійну роботу за інструкціями, а й навчатися ставити власні навчальні цілі;
  • формування самоспрямованості у навчанні – навичка 21 століття, яка є дуже важливою для того, щоб бути успішним у школі;
  • навички самоспрямованості допомагають учням з особливими потребами успішно, незалежно від вчителя та інших дорослих, розв’язувати завдання самостійно, що дозволяє їм реалізувати свій потенціал;
  • коли навчальні потреби різних учнів задовольняються, в них підвищується мотивація навчання та покращуються їхні оцінки; 
  • кожному учню потрібна індивідуальна підтримка та адаптація навчального матеріалу до його особливостей.                                                                                                                    


Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках:
-зміст;
-процес ;
-результати;
-навчальне середовище.

Немає коментарів:

Дописати коментар